Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av peejay - 15 oktober 2011 13:07

  

Fredags final med Magnus Uggla som coach i programmet.

Kvällens utmaning var att sjunga på svenska.


Moa-Vem ska jag tro på

Hon sjunger bra, men hon är stel, som att hon inte riktigt vågar släppa loss.


Denise-Från och med nu

En låt som inte är särskilt bra, men Denise ger låten ny gnista och den böörjar funka med henne.


Olle-17år

Han rör sig lite mer än vanligt men han känns bitvis inte bekväm, men åt helt rätt håll.


Linni-Vill du ligga med mig då

Hon tappar text men räddar det kanon, hon bjuder på helt okej show. Coolt med Eric Amarillo i publiken.


Amanda Person-Utan mina andetag

Hon ser mäktig ut och levererar Kent låten med egen touch. Stylinge, hon och låten känns som ett.


Robin-Alla vill till himmelen

Öppnar med härlig live känslaoch sätter hela rappen, och det svänger! Detta kan han få en egen hit med tror jag!


Molly-Satan i gatan

Med sin rejäla röst får låten mycket mer tryck i sig och hitfaktor än med MAgios ganska tunna sång.


André-Lilla Lady

Udda låt för honom, men han har sin egen prägel på låten.


Amanda Fondell-Hon har ett sätt

Riktigt bra låt som hon gör med sin egna prägel och levererar, det skulle kunna vara en låt på hennes egen spelning.


Emil Elton-Jag är en vampyr

Han känns mer säker, det går frammåt. Men han borde rört sig mer på scenen.


Magnus Uggla körde sin nya låt Gör mig till din man.


Åkte ut denna vecka var Denise



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards