Alla inlägg den 27 oktober 2016

Av peejay - 27 oktober 2016 17:54

Deltagarna intog gotland och en bild fanns på plats på fredie wadling som tuvärr avled innan.

Vi fick en pressenation av artisterna tommy nilson Lisa Ekdahl,magnus karlson, danny,josefin jinder(litle jinder),jill johnsson. Sedan drog lunchen igång med huvudpersonen Tommy nilson och vi fick se en tillbakablick på hans karriär.


Magnus Carlson-Allt som jag känner

Det böev tuvärr ganska ointressant, dels på grund av nära orginalet, och som orginalet dessutom är mycket bättre.


Tommy berättade om starten som sångare i horizont och solokarriärens start i frankrike. Han prtade också om sin uppväxt.


Lisa Ekdahl-Amelia

Det va Lisa ekdahl, men hon kändes i tunnaste laget här.


Tommy hade lyssnat på freddie walings version av En dag i mobilen och vi fick höra lite av den. Sedan prtade han om sitt stora genombrott i mellon 1989 då han vann med en dag.

Sedan skulle dm som aktivitet dubba allra första avsnittet som gick av så mycke tbättre, lite kul grej faktiskt.


Sedan startade middagen och little jinder drog igång först.


Little Jinder-Jag vill ha sex med dig

Ja hon toppade verkligen och la ribban som jag trott! Hennes version hette Du vill ha sex med mig.


Tommy berättade sedan om 2013 års marknadsföring som Black.


Jill jonsson-öppna din dörr (open your heart)

Jag tror Jill fick sin första hit i programmet redan nu. Riktigt kul att en veteran som hon trotts allt är tog detta på största allvar och satsade på spotify och topliste hit. Jag tror hn lyckades här.


Tommy prtade även om sitt faderskap och saker kring det.


Danny-off the town (snacket på stan)

Låten va med tommys band easy action på 80 talet. Han gjorde den på svenska och lät som hans senaste saker. Fräsht och bra.


För överigt bra start på höstens säsong! 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards