Alla inlägg den 16 juli 2016

Av peejay - 16 juli 2016 18:20

Sanna drog igång kvällen med stockholm i mitt hjärta.


Laleh uppträdde med sin senaste hit Bara få vara mig själv. Riktigt bra Laleh. Hon sjöng sedan djungelboken som allsång.


Niklas strömstedt körde ett medley med sina hits.


Markus och matteus uppträdde dom norska killarna som nu gjort succe. MEn jag tycker inte att elektrisk håller som en sommarhit 2016, sound och allt känns inte fräsh och nytt alls.


Vi fick se parodier på låtar från årets mello vilket var kul och Aleandra dölö, vinnaren från klipaans karaoke klubb uptträdde med Ta mig till havet.


Laleh avslutade sedan kvällen med en stund på jorden.


Av peejay - 16 juli 2016 12:33

Samir och viktor körde sin senaste Fick feeling.Dom gjorde en rejäl show!


Ida wiklund sjöng sin låt Mellan dröm och verkligehet.


Lisa Sandell och ola salo gjorde en bra show med krossa mig.


Louise hoffsten körde en blues aktig låt. Sedan avslutades kvällen med top show av samir och viktor då dom körde mellohiten bada nakna, vilken show! 

Av peejay - 16 juli 2016 12:23

Gry startade årets säsong av sommarkrysset. För att dra igång körde panetoz sin nya singel om. Dom lyckades även med denna.


Molly sanden och linda pira körde lindas nya hit eye gäri där molly sjunger. Riktigt cool och otippad kombination.


Sabina ddumba körde sin nya singel kingdom come. En riktigt bra låt där hon fortsatte leverera.


ove thörnqvist uppträdde med bland annat klassikern varm korv boogie


Margaret polska sångerskan sjöng sin nya singel cool med down. Riktigt bra kan nog bli hennes genombrott här nu.


Panetoz avslutade sedan kvällen med Håll om mig hårt.


En riktigt bra start på sommarkrysset för sässongen! 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards