Alla inlägg den 18 april 2016

Av peejay - 18 april 2016 18:27

Riktigt tungt det här, debuten från en 19 årig amerikansk rappare. Låten samplades visst av keanye west först och via honom så blev denna stor och nu är den ny på diggilistan denna vecka. Det är en skönt malande låt som kan gå bra på repeat ett tag tror jag.

Av peejay - 18 april 2016 18:06

Idag kom nyheten att ett av sveriges största band genom tiderna lägger ner, men tuvärr är jag inte förvånad. Marie har kämpat och kämpat i flera år efter tumören och cancern, och hon har gjort det så bra som hon bara kan. Jag såg dom live förra året och då satt hon genom hela konseren och trotts det så gav hon allt hon kunde, det är jag övertygad om. Men man fick en känsla av att det inte skulle gå länge till, och nu är det över. Roxette slutar med en enorm framgång i svensk musikhistoria och en rejäl mängd odödliga hits. Bra jobbat roxette. Dom är nu aktuella med sin nya singel it just happens och vad jag förstår kommer även en platta att släppas som man kan ana blir avslutet på sagan om roxette om dom inte fortsätter att bara släppa låtar men jag tror inte att det blir så, dom har redan skrivit in sig i musikhistrien det räcker tycker jag, bra jobbat!

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards