Alla inlägg den 21 juni 2015

Av peejay - 21 juni 2015 13:06

 

Säsongen drog igång med Gry Forsell på Grönalund! I år är det tio års jubileum, helt otroligt!


Isa inledde med Dont stop från årets melodifestival och vi fick se klipp från när Isa var 5 år och var med i småstjärnorna som Jill Jonsson.


Just D uppträdde med en mix av sina klassiska hits som grannar och vart tog den söta lilla flickan vägen?


Eric Hassle uppträdde med låten nowards. Det här kändes gansks platt tycker jag.


Molly Sandén uppträdde med sin nya hit Like no once watching, bra molly!


Gry pratade med just d om deras comeback och jag hoppas dom får chansen att vara med et tag det är ganska coolt med dessa pionjärer.


Patrik Isaksson, tommy nilsson och uno svenningson uppträdde tillsammans och vad jag förstår dsås är dom ute på gemensam turne nu i sommar.


Just d avslutade kvällen med nya singeln Dansar runt på måfå. Jag hoppas nu att dom tar sig in på toplistan med denna låten!

   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards