Alla inlägg den 29 september 2014

Av peejay - 29 september 2014 18:38

Fuldansen gör succé står det på nätet och det kan jag verkligen förstå. Här är en hit som sticker ut rejält i sound och allt. Han verkar nästan ha varit nere i discons historia och grävt soundmässigt nånstans och packeterat detta i en clubsound ala 2014! Han har visst gjort mer innan men detta är första gången jag fastnar för honom, här finns något udda. han har som jag säger om vissa ett helt packet med genomtänkt sound och video och artisteri.

Han kommer från stockholm och bara det att han spelat in videon på centralstationen i stockholm gör det än mer coolt utav sin enkelhet. Ny på diggilstan denna vecka.

 

Av peejay - 29 september 2014 18:16

Hon har berättat om sin situation och utvsningsbeslutet i både IDol och nyhetsmorgon. Hon klarade sig inte hela vägen till IDol och hur det slutligen gått med utvisningsbeslutet har jag inte så mycket koll på precis nu men nu är hennes debutsingel här och hoppas hon får vara kvar i Sverige, en artist som Saron behövs här. Med sina etiopiska rötter så gör hon här en debutsingel som ingen annan som satt sin fot i idol programmet gjort. Hon har tagit sina rötter med sig in i musiken från etiopien och kopplat samman det med producenter här och kombinationen är helt fantastisk man vill bara höra mer. Hoppas verkligen på debutalbum snart för här har vi något väldigt speciellt. Ny på distan denna vecka och jag hoppas som sagt att detta bara är början.

   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards