Alla inlägg den 24 juni 2014

Av peejay - 24 juni 2014 18:02

 

Lotta startade säsongen med knö däj in och fick igång publiken på liseberg med Sommar på Liseberg. Sedan var yohio kvällens första artist som öppnade med låten Rocket.

Sedan körde Lotta Sommartider som allsång.


Jasmine Kara sjöng sin nya singel Im perfect. Hon lyckades bra med denna och låten kan nog funka på listorna tror jag.


Jonas Gardell gjorde ebtré till sin låt Aldrig ska jag sluta älska dig. Han fick ta emot priset Lisebergs aplåden för sin gärning genom åren., riktigt bra.


Medina levererade show med nya hiten Se på mig nu. Dom fick Liseberg att gunga!


Jasmin Kara fyllde även år dagen till ära och hon blev hyllad av hela Liseberg. Hon sjög  klassikern fotbollslåten När vi gräver Guld i ÚSA.


Jonas Gardell sjöng låten vill du ha mig be mig.


Arja Saijoma sjöng Min enamhet men det kändes tämligen trössamt och segt. MEn sedan kom det igång när hon körde sin största hit Hög över havet som allsång och det blev bra show!


Yohio sjöng sedan Himlen är oskyldigt blå som allsång, men han kändes oengagerad tuvärr.


Jonas Gardell sjöng Ovan där som allsångslåt.


Jasmine Kara fick avsluta kvällen tillsammans med lotta och låten I will survive, det var en i stort en bra premiär tycker jag på programmet.

    

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards