Alla inlägg den 10 juli 2013

Av peejay - 10 juli 2013 18:49

 

Måns öppnade kvällen med som vanligt Stockholm i mitt hjärta. Sedan sjöng dom Rulla in en boll och låt den rulla med anledning av Damfotbobolls em.


Håkan Hellström sjöng sin senatse låt Det kommer aldrig vara över. Något fan av honom är jag inte men han fick verligen fart på publiken det måste jag säga. Han sjöng även allsång med publiken.


Anton Ewald levererade show med sin hi Begging från årets melodifestival!

 


Grynet Molwig sjöng en mix av Hasse och Tage låtar riktiga klassiker.


Joshua Radin uppträdde med låten I rade be with you.


Louise Hoffsten sjöng sin hit från Melodifestivalen Only the dead fish follow the stream. Hon bjöd på energi och driv i sången! Hon pratade om året med melodifestivalen och bjöd även på allsång med låten Regnet bara öser ner.

  


Anton Ewald fick sedan sjunga sin allsång I natt är jag din.


Medina uppträdde med låten Där palmerna bor och dom körde sedan Miss desibell för att sedan avsluta med växelnb hallå som allsång!

 

Håkan Helström fick sedan avsluta hela kvällen av allsång på skansen.


Av peejay - 10 juli 2013 18:30

Anders Glenmark har jag bloggat om tidigare i veckans svenska nostalgihit då om låten Hon har blommor i sitt hår, men han släppte fler hits som blev riktigt stora särskilt Mare Mare som kom 1992. Den här låten har verkligen sommar över sig med sitt sköna gung!

 

Av peejay - 10 juli 2013 16:12

Här är en intervjuv med E-type om hans medverkan i diggiloo turnen och om hans gård och annat där han lever nu. Han berättar lite om livet och framtiden.

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards