Alla inlägg den 25 juni 2013

Av peejay - 25 juni 2013 19:03

Fergie levererar här en topp hit måste jag säga med lite gammalt sound som vi haft i andra sommarhits tidigare, och det funkar även här. Hon har visst gjort låten till en film som heter Catsby vad jag förstår. Själv har jag dålig koll på utländsk film men låten låter sommarhit lång väg i stil med we no speak americano som också som denna hade lite gammalt sound och blev en stor sommarhit 2012.

 

Av peejay - 25 juni 2013 18:33

Anna Sahlin sjöng först för Lotta och sedan sjlgn dom 100% låten.


 

Tobias Person känd från Ö B reklamen uppträdde sedan med gitarr och sång.


Dom firade Liseberg 90 år med låten Bättre dag för dag och Swing it magistern bland annat. Dessa följdes av flera hits från artister som uppträtt på Liseberg genom historien.


Bonnie Tyler sjöng This is gonna hurt. Hon gjorde ett riktigt rockigt framträdande med glöd.

Lotta pratade sedan med henne om nya skivan och årest medverkan i eurovision. Hon sjöng sedan sin klassiska låt its a heartache.


Robin Stjernberg uppträdde med You som han repressenterade oss med som värdland för eurovision i Malmö. Va han rockade loss! Kanon!

 


Han pratade sedan med Lotta om året och sjöng sedan stad i ljus som allsång.


Lotta sjöng Vår bästa tid är nu och fick bra fart på publiken, och sedan fick artisterna en frågesport om Göteborg.


Anna Size sjöng sången ö dej in. Sedan sjöng hon Upp över mina öron som allsång och det blev ett väldigt bra drag på alltihop.


Dom sjöng även Min älskling du är som en ros, en visa av Evert Taube som allsång.


Shirley Clamp och Anna Sahlin avslutade kvällen med låten Celebrate all time.



  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards