Alla inlägg den 25 juli 2012

Av peejay - 25 juli 2012 18:55

Måns började sittandes vid scenen innan han drog igång Stockholm i mitt hjärta med kören Salt.

Han startade sedan allsången med Snabbköps kassörskan, och Tomas Ledin dök upp som även skrev Snabbköpskassörskan .

I år firar han 40 år som artist.


Tomas sjöng sedan sina hits som Galen i dig och Du kan lita på mig, riktigt bra Tomas!


Sten och Stanley firar 50 år och även sonen var med. Dom drog igång Jag vill vara din Margareta en riktig klassiker!

 


Amanda Fondell sjöng sin Idol låt All this way, kul att se henne igen. Få se om hon klarar att hålla sig kvar i framtiden, detta gjorde hon bra och gav låten nytt liv!


Amanda sjöng sedan Ovan där som allsång.


André Pops pratade sedan Os från London, sedan sjöng dom Går och fiskar som allsång.


Fibes oh fibes sjöng sin låt Goodbye to love.


Måns, Rober Nicke och Christer Björkman kom sedan in och sjöng utklädda till munkar.

Måns pratade sedan om eurovision med Christer, och sedan sjöng Christer sin vinarlåt från 1992, I morgon är en annan dag som allsång.


Hagsätra sport, Andreas Jonsson och Niklas Strömstedt sjöng sin Os låt Hagsätra Ip. Faktiskt en ganska okej sportlåt.

Dom sjöng sedan Jag tror på sommaren som allsång.

 


Icona Pop sjöng sin hit I love it, hela Skansen gungade, säger bara det, vilken show!



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards