Alla inlägg den 10 juli 2012

Av peejay - 10 juli 2012 13:04

Lotta drog igång kvällen med Sommar på Liseberg, en kväll med musikaltema.


Sedan sjöng dom Dancin queen från musikalen Mamma mia.


Charlotte Perelli sjöng Just hot tonight, en bra låt som kändes som en Charlotte på gång igen.

  

Charlotte sjöng sedan Do re mi som allsång.

Loa Falkman sjöng Kom i min famn, han gjorde det bra även om han inte hör till mina favoriter precis men han är absolut duktig på det han gör.

 

Loa sjöng sedan Vår bästa tid är nu som allsång, och då kom han verkligen igång och fick även igång publiken väldigt bra!


Christofer Werter sjöng låt från musikalen Chess, Vem ser ett barn.

 


Philip Hjalmelid sjöng I mitt hjärtas land, från muikalen Chess.

 

Grabbarna sjöng sedan E det d här du kallar kärlek? som allsång, vilket drag det blev!


Lotta sjöng låten Jag är vacker som allsångslåt.


Youngblood sjöng låten American girlfriend, bra show även fast deras låt Youngblood i melodifestivalen var bättre.

Dom sjöng sedan Du är så underbart rar från musikalen Jeargy boy som allsång.

Lotta satte sedan ihop en micro musikal med artisterna tillsammans.


Curt Erk avslutade sedan med I got rythm.

Charlotte sjöng Gråt inte för mig argentina, Youngblood sjöng Greace lightning och Loa Falkman sjöng Jag är som jag är. Sedan sjöng alla Theres no busines som avslutade kvällen.












Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards