Alla inlägg den 10 juli 2011

Av peejay - 10 juli 2011 20:19

Deta är e bra komedi med även allvarliga bottnar. Filmen är gjord av Felix Herngren och Fredrik Lindström. Filmen handlar om Frank som är advokat och lever med sin fru Nenne. Han funderar mycket över det mesta och plötsligt träffar han den unga tjejen Sofia som studerar konst. Hon spelas av Källa Bie. Dom inleder en affär och allt blir väldigt invecklat för honom, och han hamnar i flera kronliga sitationer under filmens gång.

Hans egna tankar är riktigt bra, dom gör nästan hela filmen till att den är så bra som den är.

  


Av peejay - 10 juli 2011 19:59

  

Jag missade sommarkrysset igår men kollade uppträdandena nu på play.


Jedward körde Eurovision hiten Lipstick. Dom öste på riktigt bra, dessa killar kommer man att minnas tror jag när man tänker tillbaks på Eurovision 2011.

  


Jedward körde också en ny låt Under pressure, där dom snott rapen från gamla hiten Ice Ice baby.

Agneta sjödin dansade loss med sin dotter på scen!


Kikki Danielson sjöng Wagon wheels, men det kändes segt.

Hon sjöng även låten Varför kärleken är röd, en något bättre schlager. Men Kikki är inte min grej direkt.

  


Brolle sjöng låten Shotgun. Jag är inget fan av Brolle kan jag säga även om han är duktig att sjunga men inte min typ av musik.¨

  


Eftersom jag missade avsnittet och det ej funkar på tv4 play att se så blev denna veckas recention lite kortfattad när jag bara sett uppträdandena som var fria på tv4 play.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards