Alla inlägg den 3 april 2011

Av peejay - 3 april 2011 13:35

  


Inledning med låten Hit on the floor som tagit sig in på listorna me Jennifer Lopez, ett framträdande med mycket glädje och solosång av körledarna.

En körslaget kväll med körledarnas egna hits!


Kvällens låtar

 

Team Lisa-Lady Stardust

  

Snygg öppning med formation kring Lisa. Ett väldig mjukt och fint framträdande.



Team Casper-Eloise

  

Arvingarnas gamla schlagerhit får nytt liv, passar kanon till körsång dom gjorde det väldigt bra!

 

 

Team AnnLouise- Ce la vie

  

Schlagerpop i körförpackning. Denna låt är vanligtvis ganska platt tycker jag, men kören lyfter den ganska bra här till en ny nivå.


Team Jakob-Night of passion

  

Med synkade rörelser bjuder kören på en bra körversion av Night of passion, man rycks med i hela uppträdandet!


Team Andreas-Sing for me

  

Jag gillar inte denna låt och inte här heller, platt och tråkigt, jag hade hoppats på hans gamla debutlåt Glorious. En låt med riktigt drag i!

 

Team Gabriel-Bara hon älskar mig

  

Schlagerglädje och bra energi. Kören ger allt och har bra live kännsla!

 

Team Annlouise åkte ut ikväll få se hur det går nästa vecka i körslaget!

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards